بهترین فیلم ها راجع به ناشناخته ها و بیگانگان
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

 

باید گفت همیشه راجع به دنیا و آدم های ناشناخته و بیگانه که از سرزمین ما انسان ها نیستند در سینمای جهان فیلم هایی ساخته شده است که هر کدام به نوعی به ما هشدار داده اند که این امکان وجود دارد که ما در دنیا تنها نباشیم و افراد دیگری نیز وجود داشته باشند.

 

فیلم Jupiter Ascending

اگر بتوانید از عجیب و غریب بودن چانینگ تاتوم به عنوان یک انسان-جن بیگانه عبور کنید ، یک اپرای فضایی زیبا و حماسی ، به کارگردانی لانا و لیلی واچوفسکی را پیدا خواهید کرد. در خلاصه داستان آمده خدمتکار بينوای جوانی توسط پسر بيرحم خانواده­ای قدرتمند در سياره­ای که به وارث جديدی نياز دارد انتخاب می شود، به اين ترتيب دخترک با جنگجوی مهندسی شده­ای راهی آن سياره می­شود تا به سلطنت ديکتاتوری آن مرد پايان دهد.

 

فیلم Battle: Los Angeles

نبرد: لس آنجلس جزو فیلم های هالیوودی است که به احتمال زیاد بیشتر برای دلیر نشان دادن سرباز های آمریکایی ساخته شده است. اما ما هرگز از تماشای ارتش، انفجار های مهیب و ادم های بیگانه ای که پا در این دنیا گذاشته اند خسته نمی شویم.

 

فیلمThe Signal

سه دانشجوی MIT در یک سفر جاده ای متقاعد شده اند که هکر دشمن را ردیابی کرده اند که تقریباً باعث اخراج آنها شده است. با این حال ، هنگامی که آنها به مکان دشمن ناشناس می رسند و خود را به آسمان فرو می برند ، متوجه می شوند نیرویی که با آنها روبرو هستند قادر است چیزی فراتر از نقض سرور باشد.

 

 

 

فیلمBeyond Skyline

در میان تهاجم بیگانگان ، یک افسر پلیس لس آنجلس وظیفه خود را بر عهده می گیرد تا آنجا که می تواند افراد بیشتری را از آدم ربایی های نجات دهد. ابتدا پسرش را از زندان نجات داد ، سپس برای فرار از حمله و شکست نیروهای فرازمینی ائتلافی از همکاران لوس آنجلسی اش استفاده می کند.

 

فیلم Spectral

هنگامی که تعداد نامتناسب سربازان هنگام جنگ در اروپا شروع به سقوط به دست نیروهای ناشناخته می کنند ، یک تیم عملیات ویژه برای رسیدن به پایان دادن آن تعیین می شود. همانطور که از عنوان فیلم پیداست ، سربازان می بینند که با چیزی به همان اندازه نامرئی و خطرناک می جنگند.

منبعبهترین فیلم ها راجع به ناشناخته ها و بیگانگان





:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: